pondelok 5. mája 2014

Strips and glitters!!!!

Ahojte!!

            A mám tu pre vás nový nail art. :) Tento ma napadol už ani neviem ako. :DD Ale pravdepodobne som mala chuť na pásiky + som chcela použiť lak od RL space dust ( ktorý je vážne krásny!! ). :) Vopred sa ospravedlňujem za fotku iba pásikavých nechtov, ale bola som lenivá očistiť si kožičku. :) Len som ich rýchlo odfotila bez ombré trblietok, aby som mala čo porovnať. :D Čo si myslíte vy? Radšej pred alebo potom???? :) Hádam sa aspoň niektorá vyjadríte. :DDDD Som vážne zvedavá. :)




Ešte sa ospravedlňujem za to, že som vám nevyfotila veci, ktoré som  požila, ale vlastne to bolo skoro to isté ako v predchádzajúcom nail arte. :) Dúfam, že sa vám nechty páčili a vidíme sa nabudúce. Ahojj!! ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára