utorok 24. decembra 2013

Christmas nails!!!!

Ahojte!

       Dnes je síce štedrý deň, tak neviem či si zrovna z mojich nechtov môžete brať inšpiráciu na Vianoce, ale aspoň som vám ich chcela ukázať. :)
       Tento rok som sa strašne tešila na takéto skombinované vianočné nechty, ale nejako som to nestíhala. Predsa len som ale rada, že som ich stihla. Aj keď na poslednú chvílu. Keby sa vám náhodou zdali povedomé tak ste ich mohli vidieť u youtuberky elleandish // Janelle. Nie síce v úplne rovnakom podaní, ale základ je postavený na jej nápade. Priznávam sa, že sú to prvé nechty, ktoré úplne nie sú z mojej hlavy. Neviem prečo, ale nemala som žiadne kreatívne nápady. Jedine také, ktoré vytvorili už takmer všetky blogerky a youtuberky. Čiže sobíkov, Mikulášov, darčeky, imelo, atď. a to v červeno zelenom podaní.  Práve preto sa mi zapáčili tieto nechty s pridaním zlatej farby. :)







     
          Tak teda aké laky som použila?? Biely lak od S.He číslo115, zelený lak od Catrice číslo 11 Miss piggy s BF, červený lak od Maybelline New York číslo 150 a čierny číslo 23, a nakoniec zlatý lak od Esence 121 gold fever.


A nakoniec už iba ako inak MERRY...






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára