streda 23. apríla 2014

Spring nails!!!

Ahojte!!

        Dnes mám pre vás po dĺĺhejj dobe nový nail art. Bola som totiž mesiac na liečení. :) Párkrát som si tam síce nalakovala nechty, ale len jednofarbené, takže nič pre môj blog. Napriek tomu som tam vďaka jednej kamarátke objavila úžasný strieborný lak od Pupy. Keďže sme v deň odchodu zbehli do Európy v BB, neodolala som a musela som si ho ísť kúpiť. Predavačka nám ešte ponúkla posledné laky z nejakej limitovanej kolekcie, ktorím som taktiež neodolala. Ale neľutujem to. :DD Takže som ich rovno skombinovala do tohoto nail artu. :)


Použila som: strieborný, telovo-oranžový a zvláštny modro-zelený lak od Pupy, biely GS, bielu akrylovú farbu, base a top coat, štetec, striebornú pásku a bodkovač. :D (pásku, bodkovač a štetec mám z amazonu)


Dúfam, že sa vám nail art páčil a že ste si poriadne užili pondelok. :DD Prajem pekný zvyšok týždňa. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára